МАТЕМАТИКА,
5 клас
Календарно-тематичне
планування (140 годин, 4 години на тиждень)
Автор: Кіцелюк Г.В.
№ уроку
|
Дата
|
Тема уроку
|
Очікувані результати
|
Примітка
|
|||
І. СЕМЕСТР
Тема 1. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ І
ВЕЛИЧИНИ (64 год)
|
|||||||
1
|
Повторення вивченого в
початковій школі
|
||||||
2
|
Повторення вивченого в
початковій школі . Діагностична
контрольна робота.
|
||||||
3
|
Натуральні числа. Число нуль.
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
|
Учень/учениця:
наводить приклади: натуральних чисел; шкал; числових і
буквених виразів, формул; рівнянь;
знаходить на малюнках: відрізок даної довжини та кут даної
градусної міри; геометричні фігури,
вказані у змісті;
розпізнає у просторі та співвідносить з обєктами
навколишньої дійсності: куб, прямокутний паралелепіпед, піраміду;
розрізняє: цифри і числа
читає і записує: натуральні числа в межах мільярда;
використовує: властивості арифметичних дій з натуральними числами;
записує і пояснює формули: периметра вказаних у змісті
геометричних фігур; площі прямокутника, квадрата; об’єму,
прямокутного паралелепіпеда й куба;
пояснює, що таке:
натуральне число; квадрат і куб натурального числа; пряма; промінь;
координатний промінь; кут; трикутник; квадрат; прямокутник; прямокутний
паралелепіпед; куб; рівняння; розв’язати рівняння;
пояснює правила: додавання, віднімання,
множення, ділення, порівняння; виконання ділення з остачею;
класифікує: кути за градусною мірою; трикутники за видами
їхніх кутів;
зображує: відрізок даної довжини та
кут даної градусної міри; вказані у змісті геометричні фігури за допомогою
лінійки, косинця, транспортира; координатний промінь, натуральні числа на
координатному промені;
вимірює та обчислює: довжину відрізка; градусну міру кута;
периметр трикутника та прямокутника;
розв’язує вправи, що передбачають: запис числа у вигляді суми розрядних
доданків; виконання чотирьох арифметичних дій з натуральними числами;
піднесення натурального числа до квадрата та куба; порівняння натуральних
чисел; ділення з остачею; обчислення значень числових і буквених виразів,
периметра і площі прямокутника, квадрата і об’єму прямокутного паралелепіпеда
й куба;
розв’язує: рівняння на основі залежностей між
компонентами та результатом арифметичних дій; текстові задачі, зокрема
комбінаторні
|
|||||
4
|
Натуральні числа. Число нуль .
Цифри. Десятковий запис натуральних чисел
|
||||||
5
|
Порівняння натуральних
чисел
|
||||||
6
|
Натуральні числа та їх
порівняння. Самостійна робота
|
||||||
7
|
Додавання натуральних чисел.
Переставна та сполучна властивості додавання
|
||||||
8
|
Додавання натуральних чисел.
Переставна та сполучна властивості додавання
|
||||||
9
|
Віднімання натуральних чисел.
Властивості віднімання
|
||||||
10
|
Віднімання натуральних чисел.
Властивості віднімання
|
||||||
11
|
Додавання та віднімання
натуральних чисел. Самостійна робота
|
||||||
12
|
Систематизація знань та
підготовка до тематичної роботи
|
||||||
13
|
Контрольна робота № 1 «Додавання і віднімання натуральних чисел»
|
||||||
14
|
Аналіз контрольної роботи №1. Множення натуральних чисел
|
||||||
15
|
Множення натуральних чисел
|
||||||
16
|
Переставна та сполучна властивості множення
|
||||||
17
|
Розподільна властивість множення
|
||||||
18
|
Множення. Властивості
множення. Самостійна робота
|
||||||
19
|
Ділення натуральних чисел
|
||||||
20
|
Ділення натуральних чисел
|
||||||
21
|
Ділення з остачею
|
||||||
22
|
Ділення з остачею
|
||||||
23
|
Степінь натурального числа.
Квадрат і куб натурального числа
|
||||||
24
|
Піднесення до степеня і ділення
натуральних чисел. Самостійна робота
|
||||||
25
|
Систематизація знань та
підготовка до тематичної контрольної роботи
|
||||||
26
|
Контрольна робота № 2 «Множення і
ділення натуральних чисел»
|
||||||
27
|
Аналіз контрольної роботи №2. Числові вирази. Буквені вирази
та формули
|
||||||
28
|
Порядок виконання дій у
виразах.
|
||||||
29
|
Порядок виконання дій у
виразах.
|
||||||
30
|
Рівняння
|
||||||
31
|
Рівняння. Самостійна робота
|
||||||
32
|
Типи задач та способи їх
розв’язання
|
||||||
33
|
Розв’язування текстових
задач за допомогою рівнянь
|
||||||
34
|
Розв’язування текстових задач
за допомогою рівнянь
|
||||||
35
|
Розв’язування задач. Самостійна робота
|
||||||
36
|
Систематизація знань та
підготовка до тематичної роботи
|
||||||
37
|
Контрольна робота № 3 «Числові та
буквені вирази. Рівняння»
|
||||||
38
|
Аналіз контрольної роботи №3. Відрізок та його довжина
|
||||||
39
|
Вимірювання довжин відрізків. Самостійна робота
|
||||||
40
|
Промінь, пряма, площина
|
||||||
41
|
Промінь, пряма, площина
|
||||||
42
|
Координатний промінь. Шкала
|
||||||
43
|
Координатний промінь. Шкала. Самостійна робота
|
||||||
44
|
Систематизація знань та
підготовка до тематичної роботи
|
||||||
45
|
Контрольна робота № 4 «Відрізок. Промінь. Пряма»
|
||||||
46
|
Аналіз контрольної роботи№4. Кут та його градусна міра.
|
||||||
47
|
Кут та його градусна міра
|
||||||
48
|
Види кутів.
|
||||||
49
|
Види кутів.
|
||||||
50
|
Трикутник та його периметр.
|
||||||
51
|
Види трикутників за кутами.
|
||||||
52
|
Прямокутник. Квадрат
|
||||||
53
|
Трикутник. Прямокутник,
квадрат. Самостійна робота
|
||||||
54
|
Прямокутник. Квадрат.
|
||||||
55
|
Площа прямокутника і квадрата
|
||||||
56
|
Площа прямокутника і квадрата
|
||||||
57
|
Периметр прямокутника і
квадрата.
|
||||||
58
|
Прямокутний паралелепіпед. Куб.
|
||||||
59
|
Об’єм прямокутного
паралелепіпеда і куба
|
||||||
60
|
Об’єм прямокутного
паралелепіпеда. Самостійна робота
|
||||||
61
|
Піраміда.
|
||||||
62
|
Навчальний проект
|
||||||
63
|
Систематизація знань та
підготовка до тематичної роботи
|
||||||
64
|
Контрольна робота № 5
«Геометричні фігури і величини»
|
||||||
65
|
Узагальнення та систематизація
знань. Підведення підсумків першого
семестру
|
||||||
Тема 2.
ДРОБОВІ ЧИСЛА(64 год)
|
|||||||
66
|
Що таке звичайний дріб. Звичайні дроби.
|
Учень/учениця:
наводить приклади: звичайних і десяткових дробів;
розрізняє: звичайні і десяткові дроби; правильні і
неправильні дроби
пояснює, що таке: чисельник і знаменник дробу; мішане
число;
читає і записує: звичайні та десяткові дроби; мішані
числа;
формулює означення: правильного і неправильного дробу;
відсотка; середнього арифметичного;
розв’язує
вправи, що передбачають: порівняння,
додавання і віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками;
порівняння, округлення, додавання, множення і ділення десяткових дробів;
перетворення мішаного числа у неправильний дріб; перетворення неправильного
дробу в мішане число або натуральне число; знаходження відсотка від числа та
числа за його відсотком; знаходження середнього арифметичного кількох чисел,
середнього значення величини
|
|||||
67
|
Правильні та неправильні дроби.
|
||||||
68
|
Правильні та неправильні дроби.
|
||||||
69
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
||||||
70
|
Порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками.
|
||||||
71
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел.
|
||||||
72
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел.
|
||||||
73
|
Звичайні дроби і ділення натуральних чисел. Самостійна робота
|
||||||
74
|
Мішані числа
|
||||||
75
|
Знаходження дробу від числа.
|
||||||
76
|
Знаходження дробу від числа.
|
||||||
77
|
Знаходження числа за його дробом.
|
||||||
78
|
Знаходження числа за його дробом.
|
||||||
79
|
Контрольна робота №6
«Звичайні дроби»
|
||||||
80
|
Аналіз контрольної роботи №6. Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
||||||
81
|
Додавання звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
||||||
82
|
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
||||||
83
|
Віднімання звичайних дробів з однаковими знаменниками
|
||||||
84
|
Доповнення правильної дроби до
одиниці
|
||||||
85
|
Віднімання дробу від натурального числа.
|
||||||
87
|
Віднімання дробу від натурального
числа
|
||||||
88
|
Віднімання дробу від натурального
числа.
Самостійна робота
|
||||||
89
|
Додавання мішаних чисел
|
||||||
90
|
Додавання мішаних чисел
|
||||||
91
|
Віднімання мішаних чисел
|
||||||
92
|
Віднімання мішаних чисел. Самостійна робота
|
||||||
93
|
Розв’язування задач
|
||||||
94
|
Контрольна робота №7
«Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками»
|
||||||
95
|
Аналіз контрольної роботи №7. Десятковий дріб. Запис десяткових дробів..
|
||||||
96
|
Десятковий дріб. Запис десяткових
дробів.
|
||||||
97
|
Порівняння десяткових дробів.
|
||||||
98
|
Порівняння десяткових дробів.
|
||||||
99
|
Додавання десяткових дробів
|
||||||
100
|
Додавання десяткових дробів
|
||||||
101
|
Віднімання десяткових дробів.
|
||||||
102
|
Віднімання десяткових дробів. Самостійна
робота
|
||||||
103
|
Множення десяткових дробів
|
||||||
104
|
Множення десяткових дробів
|
||||||
105
|
Множення десяткових дробів
|
||||||
106
|
Ділення десяткових дробів
|
||||||
107
|
Ділення десяткових дробів
|
||||||
108
|
Ділення десяткових дробів
|
||||||
109
|
Ділення десяткових дробів
Самостійна робота
|
||||||
110
|
Округлення десяткових дробів
|
||||||
111
|
Округлення десяткових дробів
|
||||||
112
|
Контрольна робота №8
«Десяткові дроби та дії над ними»
|
||||||
113
|
Аналіз контрольної роботи №8. Поняття про відсотки
|
||||||
114
|
Знаходження відсотків від числа
|
||||||
115
|
Знаходження відсотків від числа
|
||||||
116
|
Знаходження відсотків від числа
|
||||||
117
|
Знаходження відсотків від числа
|
||||||
118
|
Знаходження числа за його відсотками
|
||||||
119
|
Знаходження числа за його відсотками
|
||||||
120
|
Знаходження числа за його відсотками
|
||||||
121
|
Знаходження відсотків від числа і числа за його відсотками. Самостійна робота
|
||||||
122
|
Розв’язування задач на відсотки
|
||||||
123
|
Розв’язування задач на відсотки
|
||||||
124
|
Середнє арифметичне
|
||||||
125
|
Середнє арифметичне
|
||||||
126
|
Середнє значення величини
|
||||||
127
|
Середнє значення величини
|
||||||
128
|
Середнє значення величини. Самостійна
робота
|
||||||
129
|
Систематизація знань та підготовка до тематичного оцінювання
|
||||||
130
|
Контрольна робота №9 «Відсотки. Середнє арифметичне»
|
||||||
ПОВТОРЕННЯ І
СИСТЕМАТИЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
|
|||||||
131
|
Дії першого ступеня з
натуральними числами
|
||||||
132
|
Геометричні фігури і величини
|
||||||
133
|
Звичайні дроби
|
||||||
134
|
Дії першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками
|
||||||
135
|
Десяткові дроби та дії над ними
|
||||||
136
|
Відсотки, середнє арифметичне
|
||||||
137
|
Підсумкова контрольна
робота №10
|
||||||
138
|
Аналіз результатів підсумкової
контрольної роботи
|
||||||
139
|
Розв’язування цікавих задач з вивчених тем.
|
||||||
140
|
Підведення підсумків за рік.
|
||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар